fbpx

Vodič za kupnjuKorisne informacije i učestala pitanja

  1. Odaberite kategoriju proizvoda (Mini 0-9, Baby djevojčice 6-36, Baby dječaci 6-36…)
  2. Pregledajte proizvode koji Vas zanimaju i kliknite na fotografiju da biste ih uvećali i/ili pogledali galeriju slika proizvoda. Izaberite između dostupnih veličina.
  3. Odaberite odjevni predmet i dodajte ga u svoju košaricu. Možete odabrati želite li nastaviti kupnju ili izvršiti narudžbu.
  4. Ako želite izvršiti narudžbu, učinite to tako da se ili prijavite ili platite kao gost.
  5. Odaberite način isporuke.
  6. Odaberite način plaćanja.
  7. Potvrdite narudžbu.
  8. Primit ćete e-poštu za potvrdu svoje narudžbe.

Popunjava li se zaliha prodanih artikala?
Kada se neki artikl rasproda, što prije ćemo obnoviti njegovu zalihu. Ako ga više nema na zalihi, uklonit ćemo ga s web-stranica.

Kako mogu doći do zaboravljene lozinke?
Ako ste zaboravili lozinku, možete je pronaći putem odjeljka Prijava. Primit ćete e-poštu s svojom novom lozinkom.

Kako mogu biti siguran/na da sam pravilno obavio/la kupnju?
Nakon što pošaljete narudžbu, primit ćete e-poštu s potvrdom. Ako ne primite e-poštu, obratite se našoj Korisničkoj službi.

Mogu li ukloniti ovaj artikl iz moje narudžbe?
Da. Možete izbrisati sve neželjene artikle iz vrećice za kupnju jer narudžba još nije obrađena.

Mogu li otkazati narudžbu?
Da. Možete otkazati narudžbu dok god Vam njezin status to dozvoljava. Pritom idite na odjeljak “Moje narudžbe” na svom računu. Ako niste registrirani, kliknite na poveznicu “Podaci o narudžbi” u potvrdnoj e-pošti koji smo Vam poslali i kliknite na “Otkaži”.

Što mi je činiti ako primim artikl s greškom?
Blukids prodaje artikle koji su u besprijekornom stanju i stoga ako primite neispravan artikl, obratite se našoj Korisničkoj službi.

Koji način plaćanja mogu koristiti za kupnju?

Nudimo sljedeće načine plaćanja:

  • Osobno preuzimanje u trgovini
  • Plaćanje pouzećem (Overseas)

Gdje mogu primiti svoju narudžbu?
Narudžba se može poslati na adresu koju ste odabrali (kućna, poslovna, itd. – nikada u poštanski pretinac) ili u Blukids trgovini.

Koliko se dugo čeka da narudžba bude isporučena?
Trajanje isporuke ovisi o odabranom načinu isporuke. Isporuke u trgovini traju od 3 do 5 radnih dana, standardne dostave 3 do 5 radnih dana.

Koliko trebam platiti za uslugu dostave?

  • Preuzimanje u trgovini – BESPLATNO
  • Kupljen jedan artikl- 20 kn
  • Kupljena dva artikla- DOSTAVA BESPLATNA

Koji je postupak isporuke na kućnu adresu?
Ako ste odabrali isporuku na kućnu adresu, poslat ćemo Vam e-poštu s potvrdom isporuke Vaših artikala (kada Vaša narudžba bude otpremljena iz našeg skladišta), a drugu s brojem za praćenje (s poveznicom na web-stranicu Vaše kurirske službe) te će Vam naposljetku kurir poslati tekstualnu poruku ili potvrdnu e-poštu da bi Vas obavijestio o Vašoj isporuci.

Koji je postupak isporuke u trgovinu?
Ako ste odabrali isporuku u trgovinu, poslat ćemo Vam tekstualnu poruku kada stigne Vaša narudžba (imat ćete rok od 15 dana da je preuzmete). Treba pokazati broj narudžbe i identifikacijski dokument osobe koja preuzima paket.

Koliki je vremenski rok za zamjenu ili povrat?

Od dijela ili kompletne narudžbe na internetskoj stranici www.blukids.hr možete odustati u bilo kojem trenutku, ako nas o tome obavijestite (e-mail porukom)

U skladu sa zakonom RH možete odustati od kompletne ili dijela narudžbe i do 14 dana od dana preuzimanja paketa.

Ako nas u tom razdoblju obavijestite pismeno (na naš e-mail: info@blukids.hr) o vašem odustajanju od dijela ili cijele narudžbe, te ukoliko nam vratite, o vašem trošku isporučene proizvode u naše sjedište, mi ćemo vam vratiti vašu uplatu za proizvode koje ste nam vratili.

Proizvodi moraju biti neoštećeni i originalno zapakirani, ne smiju biti korišteni te moraju biti kompletni, u stanju kao kod preuzimanja pošiljke. Uz to moraju biti popraćeni originalnim dokumentima o kupnji (dostavnica, račun).

Povrat uplaćenih novčanih sredstava za vraćene proizvode, ukoliko ste se pridržavali svih gore navedenih uputa, izvršiti ćemo doznakom na vaš račun u roku od 15 dana od primitka uredno vraćenih proizvoda.

Ukoliko pronađete odgovarajuću zamjenu za proizvod koji želite vratiti, zamjenski proizvod bit će vam isporučen u roku od 15 dana od primitka uredno vraćenih proizvoda. Možete zahtjevati i zamjenu veličine.

Kako mogu napraviti zamjenu ili povrat?
U našoj Blukids trgovini, Giardini 11, 52100 Pula ili putem Overseasa.

Putem Blukids.hr: provjerite opcije koje imamo i slijedite korake navedene na „Moj račun > Narudžbe i povrati > Zamjena ili povrat”.
Kako biste mogli podnijeti zahtjev za zamjenom putem interneta potrebno je ostvariti kupnju kao registrirani korisnik.

Mogu li zadržati izvorni proizvod nakon traženja zamjene?
Ne. U slučaju da prođe 14 dana od zahtijevanja zamjene, a da nismo primili izvorne proizvode, naplatit će vam se trošak putem izvornog načina plaćanja.

Nakon ostvarenja zamjene, mogu li vratiti novi proizvod?
Da. Imate mjesec dana od dana nove potvrde slanja.