Koliki je vremenski rok za zamjenu ili povrat?
Od dijela ili kompletne narudžbe na internetskoj stranici www.blukids.hr možete odustati u bilo kojem trenutku, ako nas o tome obavijestite (e-mail porukom)
U skladu sa zakonom RH možete odustati od kompletne ili dijela narudžbe i do 14 dana od dana preuzimanja paketa.
Ako nas u tom razdoblju obavijestite pismeno (na naš e-mail: info@blukids.hr) o vašem odustajanju od dijela ili cijele narudžbe, te ukoliko nam vratite, o vašem trošku isporučene proizvode u naše sjedište, mi ćemo vam vratiti vašu uplatu za proizvode koje ste nam vratili.
Proizvodi moraju biti neoštećeni i originalno zapakirani, ne smiju biti korišteni te moraju biti kompletni, u stanju kao kod preuzimanja pošiljke. Uz to moraju biti popraćeni originalnim dokumentima o kupnji (dostavnica, račun).
Povrat uplaćenih novčanih sredstava za vraćene proizvode, ukoliko ste se pridržavali svih gore navedenih uputa, izvršiti ćemo doznakom na vaš račun u roku od 15 dana od primitka uredno vraćenih proizvoda.
Ukoliko pronađete odgovarajuću zamjenu za proizvod koji želite vratiti, zamjenski proizvod bit će vam isporučen u roku od 15 dana od primitka uredno vraćenih proizvoda. Možete zahtjevati i zamjenu veličine.
Kako mogu napraviti zamjenu ili povrat?
U našoj Blukids trgovini, Giardini 11, 52100 Pula ili putem GLS dostavne službe.
Putem Blukids.hr: provjerite opcije koje imamo i slijedite korake navedene na „Moj račun > Narudžbe i povrati > Zamjena ili povrat”.
Kako biste mogli podnijeti zahtjev za zamjenom putem interneta potrebno je ostvariti kupnju kao registrirani korisnik.
Mogu li zadržati izvorni proizvod nakon traženja zamjene?
Ne. U slučaju da prođe 14 dana od zahtijevanja zamjene, a da nismo primili izvorne proizvode, naplatit će vam se trošak putem izvornog načina plaćanja.
Nakon ostvarenja zamjene, mogu li vratiti novi proizvod?
Da. Imate mjesec dana od dana nove potvrde slanja.